Satellic

Wat moet u doen indien de OBU defect is?

Indien u de OBU niet geïnstalleerd krijgt of indien de OBU na verloop van tijd defect geraakt, dan kan u bellen naar het Call Center. Dat is in België en in de buurlanden gratis bereikbaar op 00800-72 83 55 42 (00800-SATELLIC) en vanuit de andere Europese landen op +32 78 15 15 15. U kunt ook een e-mail sturen naar support [at] satellic [dot] be. Deze contactgegevens zouden ook duidelijk zichtbaar moeten zijn op het doosje waarin de OBU wordt afgeleverd en op de achterkant op de OBU zelf.

Indien nodig, wordt u door het Call Center tijdelijk op een ‘witte lijst’ geplaatst zodat u de tijd hebt om zich naar het dichtstbijzijnde servicepunt te begeven om de defecte OBU in te ruilen voor een werkende OBU.

Het call center is 24/7 bereikbaar voor alle mogelijke vragen en klachten, over de OBU’s, maar ook over de facturatie. Het call center opereert in 4 talen: Nederlands, Frans, Duits en Engels.

Download de handleiding >